OGŁOSZENIE Nr 1/2014
KOMENDANTA MIEJSKIEGO POLICJI W TARNOBRZEGU
z dnia 18 września 2014 r.
w sprawie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko
Kierownika Posterunku Policji w Baranowie Sandomierskim.
§ 1
W celu dokonania doboru na wakujące stanowisko Kierownika Posterunku Policji w Baranowie Sandomierskim ogłaszam rozpoczęcie postępowania kwalifikacyjnego.
O stanowisko to mogą ubiegać się funkcjonariusze spełniający poniższe kryteria:
- w zakresie wymagań formalnych - spełniający wymagania w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby określonych w przepisach rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19 czerwca 2007r. w sprawie wymagań w zakresie wykształcenia kwalifikacji zawodowych i stażu służby, jakim powinni odpowiadać policjanci na stanowiskach komendantów Policji i innych stanowiskach służbowych oraz ich mianowania na wyższe stanowiska służbowe (Dz. U. Nr 123, poz. 857 z późn. zm.);
- w zakresie wymagań pożądanych:
- co najmniej 8 - letni staż służby w Policji,
- co najmniej 3 - letnie doświadczenie w służbie kryminalnej lub 3 - letnie doświadczenie w służbie prewencyjnej, albo w obydwu tych służbach łącznie,
- posiadanie doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu postępowań przygotowawczych,
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne”;
§ 2
Oferty kandydatów winny zawierać:
- CV i list motywacyjny;
- kopię ostatniej aktualnej opinii służbowej kandydata (oryginał do wglądu);
- potwierdzony przez komórkę kadrową szczegółowy przebieg służby;
- koncepcję pracy na stanowisku, na które prowadzi się postępowanie;
- oświadczenie kandydata - pisemną zgodę na poddanie się procedurze kwalifikacyjnej;
- oświadczenie kandydata o pozostawaniu / nie pozostawaniu kandydata w stosunku małżeńskim, pokrewieństwa do drugiego stopnia włącznie lub powinowactwa pierwszego stopnia oraz stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli z jednym z funkcjonariuszy lub pracowników Policji będących w podległości służbowej stanowiska, na które aplikuje kandydat;
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (oryginały do wglądu);
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe (oryginały do wglądu);
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne”.
§ 3
Zakres zadań realizowanych na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym:
- kierowanie Posterunkiem Policji w Baranowie Sandomierskim;
- sprawowanie nadzoru nad komórkami organizacyjnymi poszczególnych służb Posterunku Policji w Baranowie Sandomierskim;
- organizowanie, koordynowanie i nadzór realizacji zadań Policji na terenie działania posterunku, które wynikają z ustawy z dnia 6 kwietnia 1990r. o Policji (tekst jednolity Dz. U. z 2011r. Nr 287 poz. 1687 ze zmianami );
- realizowanie zadań służby prewencyjnej;
- rozpoznawanie zagrożeń przestępczością oraz wykonywanie czynności operacyjno-rozpoznawczych i dochodzeniowo-śledczych w celu ścigania sprawców przestępstw i wykroczeń;
- współdziałanie z organami administracji samorządowej, prokuraturą, sądem i innymi podmiotami w zakresie zadań związanych z podnoszeniem stanu bezpieczeństwa na terenie działania jednostki;
- reprezentowanie Policji wobec organów administracji publicznej, instytucji państwowych
i samorządowych, organizacji społecznych i obywateli w zakresie zleconym przez Komendanta Miejskiego Policji w Tarnobrzegu; - podejmowanie niezbędnych działań mających na celu zapewnienie porządku
i bezpieczeństwa publicznego na terenie działania posterunku oraz budowanie pozytywnego wizerunku Policji.
§ 4
Oferty, z podaniem na kopercie stopnia, imienia, nazwiska oraz adresu do korespondencji i telefonów kontaktowych, należy składać w sekretariacie (pokój 213) Komendy Miejskiej Policji w Tarnobrzegu ul. 1 Maja 2, 39 - 400 Tarnobrzeg, w terminie do dnia 10 października 2014r. z dopiskiem „Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko Kierownika Posterunku Policji w Baranowie Sandomierskim oraz „w sekretariacie nie otwierać”.
§ 5
Dodatkowe informacje dotyczące zasad prowadzenia postępowania kwalifikacyjnego, w tym wymagań dotyczących założeń do opracowania koncepcji pracy na stanowisku można uzyskać w Zespole Kadr i Szkolenia Wydziału Wspomagającego Komendy Miejskiej Policji w Tarnobrzegu pod numerem telefonów tel. 15 - 851 3201 lub 15-851 3361 lub na stronie internetowej www.isp.policja.pl w banerze Dobór wewnętrzny na wybrane stanowiska w Policji w dokumencie Ogólny tryb i zasady przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji.
§ 6
Postępowanie kwalifikacyjne zostanie zakończone do dnia 15 listopada 2014r.
KOMENDANT MIEJSKI POLICJI
W TARNOBRZEGU
insp. Mirosław Furdyna