OGŁOSZENIE Nr 1/2014 - Archiwum - Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie

Biuletyn Informacji Publicznej

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

OGŁOSZENIE Nr  1/2014
KOMENDANTA MIEJSKIEGO POLICJI W TARNOBRZEGU
z dnia 18 września 2014 r.

 

w sprawie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko
Kierownika Posterunku Policji w Baranowie Sandomierskim.
 

§ 1
 

W celu dokonania doboru na wakujące stanowisko Kierownika Posterunku Policji w Baranowie Sandomierskim ogłaszam rozpoczęcie postępowania kwalifikacyjnego.

 

O stanowisko to mogą ubiegać się funkcjonariusze spełniający poniższe kryteria:

  1. w zakresie wymagań formalnych - spełniający wymagania w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby  określonych w przepisach rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19 czerwca 2007r. w sprawie wymagań w zakresie wykształcenia kwalifikacji zawodowych  i stażu służby, jakim powinni odpowiadać policjanci na stanowiskach komendantów Policji i innych stanowiskach służbowych oraz ich mianowania na wyższe stanowiska służbowe  (Dz. U. Nr 123, poz. 857 z późn. zm.);
  2. w zakresie wymagań pożądanych:
  1. co najmniej 8 - letni staż służby w Policji,
  2. co najmniej 3 - letnie doświadczenie w służbie kryminalnej lub 3 - letnie doświadczenie w służbie prewencyjnej, albo w obydwu tych służbach łącznie,
  3. posiadanie doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu postępowań przygotowawczych,
  4. posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne”;

 

§ 2


Oferty kandydatów winny zawierać:

  1. CV i list motywacyjny;
  2. kopię ostatniej aktualnej opinii służbowej kandydata (oryginał do wglądu);
  3. potwierdzony przez komórkę kadrową szczegółowy przebieg służby;
  4. koncepcję pracy na stanowisku, na które prowadzi się postępowanie;
  5. oświadczenie kandydata - pisemną zgodę na poddanie się procedurze kwalifikacyjnej;
  6. oświadczenie kandydata o pozostawaniu / nie pozostawaniu kandydata w stosunku małżeńskim, pokrewieństwa do drugiego stopnia włącznie lub powinowactwa pierwszego stopnia oraz stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli z jednym z funkcjonariuszy lub pracowników Policji będących w podległości służbowej stanowiska, na które aplikuje kandydat;
  7. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (oryginały do wglądu);
  8. kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe (oryginały do wglądu);
  9. kopia poświadczenia bezpieczeństwa, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne”.

 

§ 3


Zakres zadań realizowanych na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym:

  1. kierowanie Posterunkiem Policji w Baranowie Sandomierskim;
  2. sprawowanie nadzoru nad komórkami organizacyjnymi poszczególnych służb Posterunku Policji w Baranowie Sandomierskim;
  3. organizowanie, koordynowanie i nadzór realizacji zadań Policji na terenie działania posterunku, które wynikają z ustawy z dnia 6 kwietnia 1990r. o Policji (tekst jednolity Dz. U. z 2011r. Nr 287 poz. 1687 ze zmianami );
  4. realizowanie zadań służby prewencyjnej;
  5. rozpoznawanie zagrożeń przestępczością oraz wykonywanie czynności operacyjno-rozpoznawczych i dochodzeniowo-śledczych w celu ścigania sprawców przestępstw i wykroczeń;
  6. współdziałanie z organami administracji samorządowej, prokuraturą, sądem i innymi podmiotami w zakresie zadań związanych z podnoszeniem stanu bezpieczeństwa na terenie działania jednostki;
  7. reprezentowanie Policji wobec organów administracji publicznej, instytucji państwowych
    i samorządowych, organizacji społecznych i obywateli w zakresie zleconym przez Komendanta Miejskiego Policji w Tarnobrzegu;
  8. podejmowanie niezbędnych działań mających na celu zapewnienie porządku
    i bezpieczeństwa publicznego na terenie działania posterunku  oraz budowanie pozytywnego wizerunku Policji.

 

§ 4


    Oferty, z podaniem na kopercie stopnia, imienia, nazwiska oraz adresu do korespondencji i telefonów kontaktowych, należy składać w sekretariacie (pokój 213) Komendy Miejskiej Policji w Tarnobrzegu  ul. 1 Maja 2, 39 - 400 Tarnobrzeg, w terminie do dnia 10 października 2014r. z dopiskiem „Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko Kierownika Posterunku Policji w Baranowie Sandomierskim oraz  „w sekretariacie nie otwierać.

 

§ 5

 

Dodatkowe informacje dotyczące zasad prowadzenia postępowania kwalifikacyjnego, w tym wymagań dotyczących założeń do opracowania koncepcji pracy na stanowisku można uzyskać w Zespole Kadr i Szkolenia Wydziału Wspomagającego Komendy Miejskiej Policji w Tarnobrzegu pod numerem telefonów tel. 15 - 851 3201 lub 15-851 3361 lub na stronie internetowej www.isp.policja.pl w banerze Dobór wewnętrzny na wybrane stanowiska w Policji w dokumencie Ogólny tryb i zasady przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji.

 

§ 6

Postępowanie kwalifikacyjne zostanie zakończone do dnia 15 listopada 2014r.

 

KOMENDANT  MIEJSKI  POLICJI

W TARNOBRZEGU

insp.  Mirosław Furdyna

Metryczka

Data publikacji 19.09.2014
Data modyfikacji 14.11.2014
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Tarnobrzegu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Beata Jędrzejewska-Wrona
Osoba udostępniająca informację:
Beata Jędrzejewska-Wrona
Osoba modyfikująca informację:
Beata Jędrzejewska-Wrona
do góry