OGŁOSZENIE Nr 2/2011 - Archiwum - Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie

Biuletyn Informacji Publicznej

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

OGŁOSZENIE Nr  2/2011
KOMENDANTA MIEJSKIEGO POLICJI W TARNOBRZEGU
z dnia 15 lipca 2011 r.

 

w sprawie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko
Komendanta Komisariatu Policji w Gorzycach
 


§ 1
 

W celu dokonania doboru na wakujące stanowiskoKomendanta Komisariatu Policji w Gorzycach ogłaszam rozpoczęcie postępowania kwalifikacyjnego.

O stanowisko to mogą ubiegać się funkcjonariusze spełniający poniższe kryteria:

  1. W zakresie wymagań niezbędnych:

a) pełniący służbę w Policji,

b) spełniający wymagania w zakresie wykształcenia,kwalifikacji zawodowych i stażu służby  określonych w przepisach rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19 czerwca 2007r. w sprawie wymagań w zakresie wykształceniakwalifikacji zawodowych  i stażu służby, jakim powinni odpowiadać policjanci na stanowiskach komendantów Policji i innych stanowiskach służbowych oraz ich mianowania na wyższe stanowiska służbowe  (Dz. U. Nr 123, poz. 857 z późn. zm.);

   2. W zakresie wymagań pożądanych:

a) co najmniej 10 - letni staż służby w Policji,

b) co najmniej 3 - letnie doświadczenie w służbie kryminalnej lub 3 - letnie doświadczenie w służbie prewencyjnej, albo w obydwu tych służbach łącznie,

c) co najmniej 2 - letnie doświadczenie w kierowaniu jednostkami lub komórkami organizacyjnymi Policji występującymi w służbie kryminalnej lub prewencyjnejalbo łącznie 3 – letni  staż w kierowaniu jednostką lub komórką organizacyjną Policji,

d) posiadanie doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu postępowań przygotowawczych,

e) posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne”;

   3. Ponadto wskazane jest posiadanie:

a) wykształcenia wyższego z zakresu organizacji, zarządzania lub organizacji
i zarządzania albo ukończenie studiów podyplomowych, przeszkolenia lub kursu z tego zakresu lub z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, albo

b) wykształcenia wyższego o kierunku prawniczym bądź z zakresu administracji,

 § 2


Oferty kandydatów winny zawierać:

  1. CV i list motywacyjny;
  2. kopię ostatniej aktualnej opinii służbowej kandydata (oryginał do wglądu);
  3. pisemną koncepcję pracy na stanowisku, do którego aplikuje kandydat (koncepcja pracy powinna zostać opracowana w oparciu o regulamin Komisariatu Policji
    w Gorzycach oraz zawierać szczegółowy zakres zadań realizowanych na stanowisku, którego dotyczy ogłoszenie, (koncepcja nie powinna przekraczać 10 stron, napisanych czcionką Arial 12, interlinia 1,5, marginesy standardowe 2,5);
  4. pisemną zgodę na poddanie się procedurze kwalifikacyjnej prowadzonej na zasadach i w trybie określonym przez zarządzającego postępowanie kwalifikacyjne, (wzór oświadczenia jest dostępny w Poradniku do Ogólnego Trybu i Zasad Przeprowadzania Postępowań Kwalifikacyjnych na Wybrane Stanowiska Służbowe w Policji), w rozdziale VI, wzór nr 1, umieszczonym na stronie internetowej www.isp.policja.pl, w banerze Dobór wewnętrzny na wybrane stanowiska w Policji);
  5. pisemne oświadczenie potwierdzające występowanie lub nie zależności kandydata, tj. bycia małżonkiem,(ą) krewnym (ą) do drugiego stopnia włącznie lub powinowatym (ą) pierwszego stopnia oraz w stosunku przysposobienia opieki lub kurateli z pracownikiem lub policjantem Komisariatu Policji w Gorzycach objętym postępowaniem (wzór oświadczenia jest dostępny w Poradniku do Ogólnego Trybu i Zasad Przeprowadzania Postępowań Kwalifikacyjnych na Wybrane Stanowiska Służbowe w Policji), w rozdziale VI wzór nr 2: umieszczonym na stronie internetowej www.isp.policja.pl, Dobór wewnętrzny na wybrane stanowiska w Policji);
  6. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (oryginały do wglądu);
  7. kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe (oryginały do wglądu);
  8. kopia poświadczenia bezpieczeństwa, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne”.

§ 3

Brak aktualnej opinii służbowej lub złożenie niekompletnej aplikacji spowoduje przerwanie postępowania kwalifikacyjnego.

 

§ 4

Zarządzający postępowanie kwalifikacyjne w drodze decyzji powoła komisję do przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego. Komisja pracuje na podstawie „Ogólnego trybu i zasad przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji” wprowadzonego przez Komendanta Głównego Policji do stosowania z dniem 1 lipca 2011r.

§ 5


Zakres zadań realizowanych na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym:

  1. kierowanie Komisariatem Policji w Gorzycach;
  2. sprawowanie nadzoru nad komórkami organizacyjnymi poszczególnych służb Komisariatu Policji w Gorzycach;
  3. organizowanie, koordynowanie i nadzór realizacji zadań Policji na terenie działania komisariatu, które wynikają z ustawy z dnia 6 kwietnia 1990r. o Policji (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 43 poz. 277 z późn. zm.);
  4. analizowanie oraz ocenianie stanu bezpieczeństwa i porządku publicznego na terenie działania komisariatu, podejmowanie decyzji o zastosowaniu przedsięwzięć prewencyjnych, dyslokacji sił i środków w zależności od miejsca, czasu i charakteru występujących zagrożeń;
  5. współdziałanie z organami administracji samorządowej, prokuraturą, sądem i innymipodmiotami w zakresie zadań związanych z podnoszeniem stanu bezpieczeństwa na terenie działania jednostki;
  6. reprezentowanie Policji wobec organów administracji publicznej, instytucji państwowych
    i samorządowych, organizacji społecznych i obywateli w zakresie zleconym przez Komendanta Miejskiego Policji w Tarnobrzegu;
  7. podejmowanie niezbędnych działań mających na celu zapewnienie porządku
    i bezpieczeństwa publicznego na terenie działania komisariatu oraz budowanie pozytywnego wizerunku Policji.

§ 6


    Oferty, z podaniem adresu do korespondencji i telefonów kontaktowych, należy składaćw sekretariacie Komendy Miejskiej  Policji w Tarnobrzegu (39 - 400 Tarnobrzeg
ul. 1 Maja 2)w terminie do dnia 1 sierpnia 2011r. z dopiskiem „Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko Komendanta Komisariatu Policji w Gorzycach - Nie otwierać w sekretariacie.

Dodatkowe informacje dotyczące postępowania kwalifikacyjnego można uzyskać
w Zespole Kadr i Szkolenia Komendy Miejskiej Policji w Tarnobrzegutel. 15 - 851 3362, 3361 lub 3360.

 

§ 7

Postępowanie kwalifikacyjne zostanie zakończone do dnia 31 sierpnia 2011r.

 

KOMENDANT  MIEJSKI  POLICJI

W TARNOBRZEGU

insp.  Jan Żak

 

  

Metryczka

Data publikacji 15.07.2011
Data modyfikacji 15.07.2011
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Tarnobrzegu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Piotr Pawlak
Osoba udostępniająca informację:
Piotr Pawlak
Osoba modyfikująca informację:
Beata Jędrzejewska-Wrona
do góry